Σάββατο 26 Απριλίου 2014

...παιδικός καρκίνος: όσα έζησα..και ένιωσα!

...Η Άννα Καραχάλιου-Αγγέλη γράφει τη δική της ιστορία...παιδικός καρκίνος: όσα έζησα..και ένιωσα! ...αξίζει να τη διαβάσετε...

"Ονομάζομαι Καραχάλιου-Αγγέλη Άννα και πριν από 15 χρόνια περίπου όταν σε νεαρή ηλικία τότε μάθαινα πρώτα τα άσχημα νέα για τον πατέρα μου. Δυστυχώς έπειτα από 2 χρόνια ταλαιπωρίας εκείνος έχασε τελικά την άνιση μάχη μαζί του. Ποιός θα μου το έλεγε ότι μετά από τόσα χρόνια η μοίρα θα μου έστηνε ξανά το ίδιο παιχνίδι!

Έχω 2 παιδιά, την Δάφνη 11 χρονών και την Κωνσταντίνα 9 χρονών. Πριν από 4,5 χρόνια η μικρή μου κόρη Κωνσταντίνα αρρώστησε από οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία και νοσηλεύτηκε στο Παιδοογκολικό τμήμα του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Η λέξη καρκίνος λοιπόν όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν λέξη ταμπού για μας. Πάντα παρακολουθούσαμε της εξελίξεις στον τομέα της ιατρικής, ακούγαμε με ενδιαφέρον τις συζητήσεις που γινόταν στα τραπέζια της τηλεόρασης και μιλούσαμε ανοικτά γι'αυτόν.

Αυτή τη φορά όμως ήταν κάτι διαφορετικό ! Η είδηση ήρθε απότομα σαν αστραπή! Έτσι απλά ένα μελαγχολικό απόγευμα του Δεκέμβρη! Ολόκληρη η ζωής μας γκρεμίστηκε σ'ένα λεπτό, χωρίς καμία προειδοποίηση, χωρίς λόγο! Στο άκουσμα και μόνο της λέξης λευχαιμία παγώσαμε και χάσαμε τη γη κάτω από τα πόδια μας! Το παιδί μας, το δικό μας παιδί έχει καρκίνο! Αδύνατον! Μα πως μπορεί να συμβεί αυτό σε μας ! "...


(συνέχεια της διήγησης στο http://www.ioanninamed.gr/el/topics/96-psychology-advisory/343-childhood-cancer.html )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου