Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Χάρισε Ζωή, το ταξίδι της προσφοράς!

Μάθημα ζωής από τη δωρήτρια μυελού των οστών Αλίκη Ιωάννου 

Μία ακόμη δωρήτρια, Αλικη Ιωαννου, μας περιγράφει το δικό της ταξίδι προσφοράς!

"Θα ήθελα κ εγώ με την σειρά μου να μοιραστώ την εμπειρία μου για το μόσχευμα που έδωσα. Τον Αύγουστο του 2016 πήγα να δώσω δείγμα σάλιου για μια συμπατριώτισσα μου, όμως με ενημέρωσαν ότι δεν γινόμαστε δότες μόνο για την κοπέλα, αλλά για όλο τον κόσμο.... για οποιονδήποτε βρεθούμε συμβατοί… Η χαρά μου διπλασιάστηκε γιατί θα είχα την δυνατότητα να βοηθήσω και άλλους!

Για να μην μακρηγορώ, μετά από 6 μήνες χτύπησε το τηλέφωνο μου και ήταν ο διευθυντής του Κέντρου Δοτών Μυελού των Οστών του Πανεπιστημίου Πατρών, τα έχασα. Τότε λοιπόν μου είπε ότι βρέθηκα συμβατή με μια κοπέλα σε 29 εκατομμύρια δότες, απίστευτο και όμως αληθινό! Τα συναισθήματα μου πολλά, η χαρά μου ακόμα πιο μεγάλη, μέχρι και σήμερα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι θα δώσω ζωή σε έναν άλλον άνθρωπο!!!! Έκανα λοιπόν τις απαραίτητες εξετάσεις που χρειάζονταν κ μετά από δύο μήνες δηλαδή τον Μάιο ξεκίνησε η τόσο όμορφη διαδικασία.

Την ώρα που έδινα το μόσχευμα δεν μπορούσα να κρατήσω τα δάκρυα χαράς και ικανοποίησης, ένιωθα υπέροχα μόνο στην σκέψη πως αυτή η κοπέλα περιμένει εμένα για να της δώσω ζωή! Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω κ τους γιατρούς του Παπανικολάου Θεσσαλονίκης που μου στάθηκαν σε όλη την διαδικασία με τόσο αγάπη κατανόηση κ υπομονή!

Τέλος, θα ήθελα να σας δώσω μια συμβουλή, κάντε το, γίνετε όλοι εθελοντές και τότε μόνο θα καταλάβετε τι μεγάλο λειτούργημα κάνετε."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου