Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Μητέρα δημοσίευσε φωτογραφία από το τελευταίο μπάνιο με το γιο της πριν τον χάσει από καρκίνο!!!

Η Gemma Lowery δημοσίευσε στο διαδίκτυο μια σπαρακτική φωτογραφία της, επειδή θα περάσει την πρώτη Ημέρα της Μητέρας χωρίς τον γιο της Bradley, ο οποίος πέθανε από καρκίνο.


Ο 6χρονος οπαδός της Sunderland πέθανε τον περασμένο Ιούλιο, αφού έχασε τη μάχη με το νευροβλάστωμα.

Χθες το πρωί η μητέρα του από το Hartlepool, ενθάρρυνε τους οπαδούς της αγαπημένης ομάδας του γιου της να στηρίξουν μία εκστρατεία που έχει ως στόχο να συγκεντρώσει χρήματα για την αγορά ιατρικού εξοπλισμού για τα άρρωστα παιδιά.


“Δεν μπορώ να βάλω το γενναίο μου πρόσωπο σήμερα, δεν μπορώ να είμαι δυνατή σήμερα, η καρδιά μου έχει σπάσει και η θλίψη μου με πληγώνει,” έγραψε.

“Αυτή είναι η πρώτη Ημέρα της Μητέρας μακριά από το μωρό μου και είναι επώδυνη. Μου λείπει τόσο πολύ.”

“Αυτός ο πόνος που αισθάνομαι τώρα και τα δάκρυα που τρέχουν στα μάγουλά μου είναι ο λόγος που δουλεύω τόσο πολύ για να δώσω στα άλλα παιδιά την απαραίτητη θεραπεία.”

Δημοσιεύοντας μια φωτογραφία από το τελευταίο τους μπάνιο μαζί, είπε ότι θα θυμάται για πάντα τον «μικρό σούπερ-ήρωα» για το «μεγάλο χαμόγελο» του.


“Ο Bradley ζήτησε να κάνει μαζί μου μπάνιο, ήξερα ότι θα ήταν το τελευταίο μπάνιο μας. Δεν θέλω κανένας γονέας να το περάσει αυτό.”

Στον Bradley δόθηκε ένα χειροκρότημα ενός λεπτού από τις ποδοσφαιρικές ομάδες Bury και Sunderland.


Οι φωτογραφίες που μοιράστηκε σήμερα η Gemma χαρακτηρίστηκαν ως “εμπνευσμένες” και “όμορφες” από υποστηρικτές της στα social meria.

Η Beverly Boler-Shepherd είπε: “Οι φωτογραφίες σου είναι όμορφες, Gemma. Δεν μπορώ να φανταστώ το πώς αισθάνεσαι σήμερα.”


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου