Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Σώθηκε η Ζωή μου από Μυελό μέσω του Αίματος Συμβατού Δότη



 ” Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020. Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Δότη μυελού των οστών.

Είναι η στιγμή που γίνεται η μεταμόσχευση μου από Άνθρωπο που μου έσωσε την ζωή το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι ένας 35χρονος άντρας …. περιμένω με λαχτάρα να μάθω το όνομα του (στα δυο χρόνια θα μου το πούνε) για να του εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου … βέβαια τα λόγια και ότι και να κάνω δεν θα μπορούν ποτέ να φτάσουν για αυτόν τον άνθρωπο που μου έδωσε ζωή !!

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά όλο τον κόσμο και ιδίως όλοι που ήρθαν για αίμα και αιμοπετάλια συνέχεια , τους. Γιατρούς και τις νοσοκόμες στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων και του Ρίου στην Πάτρα που ήταν δίπλα μου σε όλη την περιπέτεια μου !….

Γίνεται σας παρακαλώ και εσείς δότες …. θα σώστε μια ζωή …. “

Καλημέρα με υγεία για όλο τον κόσμο 

 

Πηγή: https://alithinesgynaikes.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου