Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο, χωρίς αντάλλαγμα, και το μόνο μου μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος...

 

Πέρασα δύσκολες μέρες , αμέτρητες νύχτες πόνου και αγωνίας , μέρες που έπεφτα και δεν άντεχα να ξανά σηκωθώ . Ήρθαν μέρες που πάλευα να κρατηθώ στη ζωή για τα παιδιά μου και μέρες που προσπαθούσα να γελάω για να δίνω χαρά και ελπίδα στους δικούς μου ανθρώπους . Μέρες που ήθελα να ζήσω και μέρες που ήθελα να τα παρατήσω … Μοναδική ελπίδα για ζωή να βρεθεί συμβατός δότης . Και ΝΑΙ … ΒΡΕΘΗΚΕ !!! Και ήσουν ΕΣΥ!!!

ΕΣΥ, ο ήρωας μου !

ΕΣΥ, ο άνθρωπος που μου χάρισε ζωή!

ΕΣΥ, μου χάρισες πολύτιμες στιγμές με τους αγαπημένους μου !

ΕΣΥ, μου χάρισες την ευλογία να βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν !

ΕΣΥ, χάρισες στα παιδιά μου την μανούλα τους!

ΕΣΥ, χάρισες στους γονείς μου , το παιδί τους !

ΕΣΥ, μου χάρισες χαμόγελο και όνειρα για το μέλλον!

ΕΣΥ, μου χάρισες 3 Χρόνια ζωής και προχωράμε…

3 χρόνια και επιτέλους ο άγνωστος δότης , ΕΣΥ , είσαι απέναντι μου και εγώ μουδιασμένη δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη , παρόλο που έχω σκεφτεί εκατομμύρια φορές αυτή την στιγμή . Το ευχαριστώ, όσο μεγάλο και να είναι, φαίνεται λίγο … τα συναισθήματα μου όμως είναι τεράστια και ξέρω ότι τα νιώθεις και τα βλέπεις στα μάτια μου.

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο , χωρίς αντάλλαγμα, και το μόνο μου μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος ακολουθώντας το παράδειγμα σου!

Προσεύχομαι να είσαι πάντα γερός , εσύ και η υπέροχη οικογένεια σου !!!



Πηγή: https://www.facebook.com/oramaelpidas/

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου