Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

Ο γιός μου στέλνει ένα μήνυμα αφιερωμένο στους μαχητές του καρκίνου!

 

«Με λένε Λεωνίδα και είμαι 12 χρόνων.

Σήμερα 4 Φεβρουαρίου είναι παγκόσμια ημέρα κατά του καρκίνου.

Για τον καρκίνο άκουσα πρώτη φορά όταν πήγαινα στην Τετάρτη δημοτικού. Μου μίλησε ο μπαμπάς μου γιατί πριν λίγο καιρό είχε γίνει δότης μυελού των οστών. Μου είπε ότι ο καρκίνος είναι μια αρρώστια που μοιάζει με γίγαντα και έρχεται να τα βάλει με τους ανθρώπους. Μπορεί να πάει σε οποιανδήποτε άνθρωπο χωρίς διακρίσεις από μόνος του έτσι ξαφνικά. Ακόμα και στα παιδιά. Αν ενωθούμε όλοι μαζί, μου είπε, μπορούμε να τον πολεμήσουμε καλύτερα αυτόν τον γίγαντα. Θα πρέπει να γίνουμε όλοι δότες μυελού των οστών γιατί ένας δότης μπορεί να σώσει έναν άνθρωπο. Και δεν ξέρουμε ποιανού πόρτα θα χτυπήσει ο γίγαντας. Τον ρώτησα αν μπορώ να γίνω δότης και μου είπε ότι θα πρέπει να γίνω ενήλικας για να πάρω μια τέτοια απόφαση άλλα αν θέλω να βοηθήσω από την ηλικία που βρίσκομαι θα μπορούσα να αφήσω τα μαλλιά μου μακριά και όταν φτάσουν στο απαραίτητο μήκος να τα δωρίσω για να φτιάξουν περούκες για άτομα που νοσούν από καρκίνο. Αμέσως του είπα ότι θέλω να το κάνω και να τα μακρύνω για αυτό τον σκοπό. Νόμιζε ότι έκανα πλάκα, αλλά το ήθελα πολύ. Από εκείνη την μέρα και για σχεδόν 2 χρόνια τα μαλλιά μου δεν τα κούρεψα, τα χτένιζα, τα έλουζα και τα περιποιούμουνα μόνο για αυτούς, για αυτούς που έδιναν την μάχη με τον γίγαντα.

Μέσα σ αυτά τα χρόνια ο γίγαντας χτύπησε και την πόρτα της δικής μου οικογένειας. Αλλά δεν ήξερε με ποιον πήγε να τα βάλει. Αυτή την στιγμή που γράφω αυτό το γράμμα ο γίγαντας χάνει και στο τέλος είμαι σίγουρος ότι θα το μετανιώσει πολύ πικρά για τον αντίπαλο που διάλεξε να τα βάλει.


Πριν λίγο καιρό τα μαλλιά μου είχαν φτάσει στο απαραίτητο μήκος τα έκοψα και τα πήγα με τους γονείς μου και τα παραδώσαμε στο άλμα ζωής. Εκεί θα τα χρησιμοποιήσουν για να κάνουν περούκες.

Εύχομαι σε όλους που δίνουν την μάχη τους να έχουν δύναμη να μην τα παρατήσουν ποτέ, με όσες δυνάμεις έχουν να πολεμούν και στο τέλος θα τα καταφέρουν. Θα ήθελα όλοι οι άνθρωποι να ενωθούν για να νικήσουμε τον καρκίνο. Να γίνουν όλοι δότες μυελού των οστών και μπορούν να γίνουν πολύ εύκολα με δείγμα από το σάλιο. Τους ανθρώπους αυτούς θα πρέπει να τους σκεφτόμαστε κάθε μέρα και όχι μόνο στις 4 Φεβρουαρίου. Είναι μαχητές της ζωής!!!»



 

Πηγή: https://cancergr.blogspot.com

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου