Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Η μικρή Μοδέστια κέρδισε τη μάχη με τη λευχαιμία και χτύπησε το καμπανάκι της νίκης

Ένα μικρό και χαμογελαστό κοριτσάκι που, παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει περάσει πολλά στη ζωή του πάλεψε και κέρδισε κατά της λευχαιμίας.

Η μητέρα της, η Στέφανη, ανήρτησε τα χαρμόσυνα νέα στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook και ευχαρίστησε όσους στάθηκαν δίπλα στην οικογένεια σ' αυτόν τον δύσκολο αγώνα.

«Τι και αν είναι Τρίτη και 13 ειναι η πιο χαρούμενη μέρα της ζωής μου είναι σήμερα!

Είμαι βαθύτατα συγκινημένη επιτέλους βγήκαν τα αποτελέσματα και είναι καθαρά!

Δοξαζω σε Θεέ μου ήσουν δίπλα μας και τελείωσε αυτό το μαρτύριο με αίσιο τέλος. Αν και ήμουν σίγουρη στο τέλος όμως έχεις αυτή την αγωνία έννοια ανησυχία....

Σας υπέρ ευχαριστώ όλους που ήσασταν δίπλα μας με κάθε τρόπο σε αυτό τον αγώνα.
Απόψε κάνουμε πάρτι στο σπίτι μας και είστε όλοι καλεσμένοι.
»

 
Όπως είπε η κυρία Στέφανη Θεοφάνους, η μικρή μαχήτρια νοσηλευόταν δύο χρόνια και δύο μήνες.

«Προσπαθούσα να το περάσουμε όσο πιο φυσιολογικά γινόταν, μέσα σε ένα θάλαμο του νοσοκομείου», είπε και συνέχισε:

«Ήμουν συνέχεια με το χαμόγελο, δεν θα μπορούσα να της το στερήσω».

Της έδινα και μου έδινε δύναμη, είπε η κυρία Θεοφάνους.

 


 Πλούτος ανεκτίμητος είναι να δίνεις δύναμη σε μαχητές ζωής.

Ακόμη κι άθελά σου!

Η μικρή Μοδέστια πάλεψε και νίκησε τη λευχαιμία!

Απ´το σκοτάδι στο φως έφερε ελπίδα, θυμίζοντάς μας πόσο μικροί είμαστε.

Σ ευχαριστώ! 

Και να ξέρεις ... σ αγαπάμε! 

Άλκηστις Πρωτοψάλτη

Mihalis Hatzigiannis

 

Πηγή: https://omegalive.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου