Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Αντίο ηλίθιε καρκίνε. Είμαι μια επιζήσασα !!!


Συγκλονίζει η φωτογραφία 5χρονης: «Αντίο ηλίθιε καρκίνε»!!!



Σε όλους εμάς που ξεχνάμε πόσο σημαντικό είναι να ΖΕΙΣ, η Μέρεντιθ, χαρίζει το πιο γλυκό χαμόγελο της, για να μας υπενθυμίσει πόσο τυχεροί είμαστε…

Είναι μόλις 5,5 ετών, όμως την πρώτη και μεγάλη μάχη την έχει ήδη δώσει, αφού κατάφερε να παλέψει και να νικήσει τον καρκίνο.

Η «μικρή μαχήτρια», όπως έχει επικρατήσει πλέον να την αποκαλούν, έχει υποβληθεί σε ακτινοθεραπείες και αμέτρητες εξετάσεις.

Έχασε τα μαλλιά της από τις θεραπείες, ενώ χωρίς να διαμαρτύρεται, μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία, την ώρα που τα παιδιά της ηλικίας της έπαιζαν στις παιδικές χαρές.

Σήμερα όλα αυτά αποτελούν παρελθόν, ένα κακό όνειρο.

Η ίδια ανέβασε την φωτογραφία που βλέπετε στο facebook, εξηγώντας σε φίλους και γνωστούς, γιατί έχει κάθε λόγο να χαμογελάει.

«Είμαι η Μέρεντιθ και είμαι 5,5 ετών. Σήμερα 20 Μαρτίου 2012 έκανα την τελευταία χημειοθεραπεία μου. Τον Σεπτέμβριο ολοκλήρωσα 28 ημέρες ακτινοθεραπείας. Έχω υποβληθεί σε αμέτρητες εξετάσεις, ακτινογραφίες και εξετάσεις αίματος.
Αντίο ηλίθιε καρκίνε. Είμαι μια επιζήσασα».



Πηγή: http://www.star.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου