Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

«Σήμερα έχασα το παιδί μου. Μην μου λέτε ότι όλα θα πάνε καλύτερα…»




Όταν μια σύζυγος πεθαίνει ο άντρας της γίνεται χήρος. 

Όταν ένας σύζυγος πεθαίνει η γυναίκα του γίνεται χήρα. Όταν οι γονείς πεθαίνουν τα παιδιά αποκαλούνται ορφανά. Δεν υπάρχει καμία λέξη που να περιγράφει ή να ονομάζει έναν γονιό που χάνει το παιδί του.

Το να θάβει ένας γονιός το παιδί του είναι αφύσικο.

Σήμερα έχασα το παιδί μου. Η καρδιά μου και η ψυχή μου είναι γεμάτη πόνο.  Δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματά μου και το μόνο που νιώθω είναι άρνηση, πόνο και οργή.

Αναγκαστικά λόγω των καταστάσεων έπρεπε αντιμετωπίσω μια κηδεία στην οποία δεν ήθελα να παρευρεθώ. Το έκανα γιατί έπρεπε. Όμως δεν θέλω να μου λέτε πράγματα που δεν θέλω να ακούσω. 

Μην μου λέτε κλισέ του τύπου πως το παιδί μου  είναι σε ένα καλύτερο μέρος. Όχι δεν πήγε σε καλύτερο μέρος γιατί δεν είναι κοντά μου.  Μην μου λέτε ότι δεν πονάει πια και πως θα είναι με τους παππούδες του τώρα. Δεν είναι πια εδώ! Το καταλαβαίνετε; Δεν με νοιάζει και δεν ξέρω  αν είναι με τους παππούδες του.

Μου είπαν πως ξέρουν πως νιώθω. Όχι δεν  ξέρετε πως νιώθω γιατί εγώ έχασα το παιδί μου και όχι εσείς.

Το να θάβει ένας γονιός το παιδί του είναι αφύσικο.

Δεν τα χρειάζομαι όλα αυτά. Χρειάζομαι κάποιον να μου πει την αλήθεια: Δεν μπορώ να φανταστώ πως νιώθεις αλλά μακάρι να μπορούσα να σου απαλύνω τον πόνο . Μην μου πείτε τίποτα. Απλά ρωτήστε με αν χρειάζομαι βοήθεια. Απλά αφήστε με να κλάψω Απλά ακούστε με.

Απλά πείτε μου αυτό που μου έλεγε το παιδί μου: Σ’ αγαπώ…


της Ελένης Λ.

2 σχόλια:

  1. Το να χανεται ενα παιδι ειναι διαστροφη της φυσης........... Δεν υπαρχουν λογια Σε καταλαβαινω απολυτα Πεντε μηνες εχουν περασει που εχασα την κορη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή