Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

" Ποιός μπορεί να μου εξηγήσει τι έφταιξε; "


Έχασα τη κόρη μου πριν 2 χρόνια από Λέμφωμα Hodgkin (χοντσκιν)  στα 23 της χρόνια. Έκτοτε η ζωή μου άλλαξε κυριολεκτικά. Έχασα και γη και ουρανό. Ζω με ένα τεράστιο γιατί και πολλές ενοχές! Δεν ήμουν δυνατή είχα καταρρεύσει ένιωθα ότι έχανα το παιδί μου και ήμουν ανήμπορη να κάνω κάτι. 

Εδώ και δυο χρόνια προσπαθώ να μάθω γιατί έφυγε. Ζήτησα τον ιατρικό φάκελο από το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού από το πρώτο μήνα που έφυγε και μέχρι σήμερα δεν τον πηρά. Έφτασα μέχρι τον Γενικό Εισαγγελέα έβαλα δικηγόρο και ζητήθηκε από τον Αρχηγό της Αστυνομίας διερεύνηση της υπόθεσης. Η απάντηση ήταν ότι επειδή δεν κρατείτε μητρώο χρέωσης φακέλων υπαρχή εγκληματική υπόθεση απόκρυψης στοιχείων αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Όταν κάναμε τους 5 κύκλους χημειοθεραπείας η Χριστιάνα μου παρουσίασε πυρετό. Μας έμεναν ακόμα 2 χημειοθεραπείες. Ο πυρετός δεν υποχωρούσε και μετά από ακτινογραφία θώρακα φάνηκε ότι είχε πνευμονία. Δυσκολευόταν να αναπνέει και της χορηγούσαν οξυγόνο. Το κακό χειροτέρευε και τη μετάφεραν στη ΜΕΘ. Την έβαλαν σε καταστολή και η διάγνωση ήταν τοξικότητα στον πνεύμονα από τη χημειοθεραπεία. Η  μπλεομυκίνη, ένα από τα φάρμακα της χημειοθεραπείας  της δημιούργησε τοξικότητα. Και εδώ θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μου πείτε αν γνωρίζετε κάτι. 

Συμβαίνει αυτό; 

Μήπως της χορήγησαν υπερβολική δόση ή μήπως ο οργανισμός της ήταν πολύ ευαίσθητος; 

Υπάρχει ανάλυση που να δείχνει εκ των πρότερων ότι ένα παιδί δεν αντέχει τα φάρμακα της χημειοθεραπείας; 

 Είχε κάνει σύνολο 10 χημειοθεραπείες όταν ανέβασε πυρετό. Δεν την έχασα από τη νόσο Hodgkin αλλά από τοξικότητα στον πνεύμονα. Οι πνεύμονες της μέσα σε 20 μέρες καταστράφηκαν εντελώς. Αναρωτιέμαι ακόμα αν τελικά ήταν ιατρική αμέλεια ή άγνοια από μέρους των γιατρών ;


Πηγή: Ανώνυμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου