Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Η τραγική ιστορία της μικρής φίλης του Πέιν που συγκλόνισε τον κόσμο



Ο Άντριεν Πέιν είναι ο νέος παίκτης του Παναθηναϊκού, πίσω από τον οποίο κρύβεται μια ιστορία για μια φίλη του, που πριν από 4 χρόνια είχε συγκλονίσει ολόκληρο τον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2011, ο Πέιν γνώρισε την Λέισι Χολσγουορθ, μια 8χρονη ασθενή με καρκίνο, την οποία συνάντησε πρώτη φορά κατά τη διάρκεια επίσκεψης σε νοσοκομείο, με τους δύο να επικοινωνούν από τότε όλο και πιο συχνά.

Η φιλία τους έγινε γνωστή το 2013-14, όταν η νεαρή συνόδευσε τον Πέιν και τον βοήθησε να κόψει το διχτάκι μετά τον τίτλο που κατέκτησε εκείνη τη σεζόν με το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Αυτή δεν ήταν η μόνη φορά που οι δύο τους ήταν μαζί στο γήπεδο, καθώς η μικρή τον συνόδευσε και στον διαγωνισμό καρφωμάτων την ίδια χρονιά.


Η Χόλσγουορτ, επίσης γνωστή ως «πριγκίπισσα Λέισι», πολέμησε με νευρικό καρκίνο γνωστό ως νευροβλάστωμα και πέθανε στις 8 Απριλίου 2014, όντας μόλις 8 ετών, με τον Πέιν να αναφέρει τότε: «Οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν πόσο μου λείπει ήδη η Λέισι. Είναι η αδερφή μου και θα είναι πάντα ένα μέρος της ζωής μου. Μου δίδαξε πώς να πολεμήσω όλα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου, ακόμη και όταν τα πράγματα δεν πήγαν καλά, είμαι ένας καλύτερος άνθρωπος εξαιτίας της. Είπε ότι πρώτα της άρεσα λόγω του χαμόγελου μου, αλλά είναι το δικό της χαμόγελό που έκανε την Αμερική να ερωτευτεί μαζί της. Ξέρω ότι χαμογελά και χορεύει στον ουρανό αυτή τη στιγμή».

Συγκλονίζουν τα λόγια του τότε προπονητή του Πέιν στο Μίσιγκαν, Τομ Ίτζο, να δηλώνει βουρκωμένος μετά το θάνατο της Λέισι: «Ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που έκανα στα 30 χρόνια που είμαι εδώ, ήταν όταν είδα πως αλληλεπιδρούσε ο Πέιν με την κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο νοσοκομείο. Παρακολουθώντας τη στιγμή, ποτέ δεν θα μπορούσα να το διδάξω αυτό, ποτέ δεν θα μπορούσε να προπονηθεί αυτό. Έμαθα από αυτό που έκανε ο Πέιν. Η μικρή ήταν μια έμπνευση για όλη την ομάδα μας».

Στη μνήμη της μικρής αγωνίστριας από τότε κυκλοφορούν τα «Laces For Lacey», τα οποία είναι κίτρινα κορδόνια προς πώληση, όπου το 75% των κερδών, δίνονται για την μάχη κατά του παιδικού καρκίνου, με πολλούς ανθρώπους του μπάσκετ στις ΗΠΑ να στηρίζουν αυτή την κίνηση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου