Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Το Facebook λειτούργησε με ψυχοθεραπευτικό τρόπο στο 22χρονο μοντέλο που νίκησε τον καρκίνο !

“Νίκησα τον καρκίνο χάρη στο Facebook”, 

Το 22χρονο μόντέλο δηλώνει (Σεπτέμβριος 2013) ότι η στήριξη των φίλων της στο διαδίκτυο της έδωσε δύναμη και κουράγιο να παλέψει και να νικήσει.


Η Αγγλίδα Caris Hedd-Bowen διαγνώστηκε με καρκίνο τον περασμένο Ιανουάριο. Τότε ζήτησε βοήθεια από τους 2.127 φίλους της στο Facebook. H ανταπόκρισή τους την εξέπληξε ευχάριστα, δεν μπορούσε να πιστέψει την μεγάλη ανταπόκριση. Τα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης που της έδωσαν το κουράγιο να πολεμήσει την αρρώστια της. Σήμερα μετά από μήνες χημειοθεραπείας έχει θεραπευθεί πλήρως και ευγνωμονεί τους διαδικτυακούς της φίλους.



Η Caris αμέσως μετά την διάγνωσή της με λέμφωμα Hodgkin αρχίζει μια επιθετική χημειοθεραπεία και απευθύνεται στους διαδικτυακούς φίλους της για συμπαράσταση.
“Δεν μπορούσα να το πιστέψω, λέει η Caris, ήμουν μόλις 21 και χιλιάδες σκέψεις με πλημμύριζαν. Σκεφτόμουν τους δυο μου γιους: τον Travis και τον Finley, θα ζούσα άραγε να τους δω να μεγαλώνουν ; Έπρεπε πάση θυσία να νικήσω τον καρκίνο.”


Για να καταπολεμήσει το άγχος της μοιράζεται την αγωνία και τους φόβους της με τους φίλους της στο Facebook . Η μαζική τους ανταπόκρισή την ξαφνιάζει.
“Μέσα σε λίγα λεπτά ,άνθρωποι που δεν γνώριζα μου έστελναν ενθαρρυντικά μηνύματα λέγοντάς μου πόσο όμορφη είμαι και ότι πρέπει να το παλέψω. Ήταν εκπληκτικό η ανταπόκρισή τους μου έφερνε δάκρυα στα μάτια. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι άνθρωποι που μου ήταν εντελώς άγνωστοι ήταν τόσο καλοί, τόσο ευγενικοί μαζί μου.”
“Έχω μια θαυμάσια οικογένεια και πολύ καλούς φίλους αλλά υπήρχαν στιγμές που ένιωθα απέραντη μοναξιά στη διάρκεια της θεραπείας. Περνούσα πολύ χρόνο μακριά απ΄τα παιδιά μου και αισθανόμουν πολύ άρρωστη όταν έκανα χημειοθεραπεία.”


“Το Facebook με βοήθησε με πολλούς τρόπους .Όταν δεν αισθανόμουν καλά, ανέβαζα φωτογραφίες μου με διαφορετικές περούκες ή τις φωτογραφίες μου χωρίς μαλλιά. Η ανταπόκριση ήταν πραγματικά απίστευτη!”

Η Caris σαν μοντέλο ήξερε ποιες φωτογραφίες θα άρεσαν περισσότερο στους διαδικτυακούς της φίλους.

“To Facebook έγινε το στήριγμα ,το δεκανίκι μου. Ανέβαζα φωτογραφίες απ΄το νοσοκομείο,ενημέρωνα για την εξέλιξη της αρρώστιας μου και ήμουνα απόλυτα ειλικρινής για το τι αισθανόμουν και πώς το αντιμετώπιζα όλο αυτό.”


Κάθε μέρα στη διάρκεια της χημειοθεραπείας ντυνόμουν ,μακιγιαριζόμουν και ανέβαζα την φωτογραφία μου στο Facebook, χαμογελώντας ευτυχισμένη γιατί ήμουν ακόμα ζωντανή. Οι φίλοι μου δεν με εγκατέλειψαν ποτέ με τα υπέροχα παρηγορητικά τους μηνύματα και τα εκατοντάδες like. Ήταν τόσο ανακουφιστικό να τα διαβάζω όταν αισθανόμουν τόσο μόνη και ευάλωτη. Ήταν μια καθημερινή τονωτική ένεση, μου έδιναν τη δύναμη και το κουράγιο να συνεχίζω τον αγώνα μου.

Τον περασμένο Ιούνιο ο γιατροί της ανακοίνωσαν τα καλά νέα. Ο καρκίνος είχε εξαλειφθεί. Το ανακοίνωσε αμέσως στην στρατιά των φίλων της στο Facebook
Έγραψε “Μαντέψτε ! Νίκησα τον καρκίνο ! Είμαι cancer free!” και το ανέβασε με μια φωτογραφία της στην παραλία όπου πάνω στην άμμο έγραφε NΙΚΗΣΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ!
Πρόσφατα ενημέρωσε τους πιστούς της φίλους ότι η τελευταία αξονική της τομογραφία ήταν εντελώς καθαρή. “Έχω οριστικά θεραπευτεί !” Αμέσως ο λογαριασμός της κατακλύστηκε από συγχαρητήρια μηνύματα και χαμογελαστά προσωπάκια.


Δεν ήξερα πραγματικά πώς να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου. Τηλεφώνησα στην οικογένεια, στους πιο στενούς μου φίλους και μετά ανέβασα στο Facebook ότι η μάχη τέλειωσε, ότι είχα νικήσει ! Aμέσως δέχτηκα 600 like, ήταν εκπληκτικό!

Αυτό που έμαθα από την δημοσιοποίηση της μάχης μου με τον καρκίνο είναι πόσο απίστευτα αλληλέγγυοι είναι οι άνθρωποι. Γνώρισα επίσης άλλους καρκινοπαθείς μέσω του Facebook, ήμουν εκεί γι’αυτούς και ήταν πάντα εκεί για μένα.

Σήμερα η Caris κάνει σχέδια για τη ζωή της με τους δυο της γιους τον 7xρονο Travis και τον 5χρονο Finley.


“Έχω χιλιάδες εκατομμύρια σχέδια. Θέλω να μαζέψω όσα περισσότερα χρήματα μπορώ για δωρεές σε ιδρύματα καρκινοπαθών και να τελειώσω τις σπουδές μου στην εσωτερική διακόσμηση. Θέλω να ερωτευθώ, θέλω να ταξιδέψω,να κάνω οτιδήποτε έχει να μου προσφέρει η ζωή. Είμαι τόσο ευγνώμων που είμαι ζωντανή που είμαι εδώ με τα παιδιά μου και αν κάτι μου ξανασυμβεί ξέρω καλά ότι έχω έναν ολόκληρο στρατό φίλων στο Facebook.”

 Πηγή : http://7imeres.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου