Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Την απέλυσαν επειδή είχε καρκίνο!



Το γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες η επιστολή εταιρείας που γνωστοποιεί σε υπάλληλο της ότι λόγω της περιπέτειας υγείας της και της απουσίας της από τη δουλειά, η θέση της πληρώθηκε και τερματίζεται η συνεργασία τους…

Η γυναικά φυσικά δεν απουσίαζε από την εργασία της γιατί ήταν έγκυος απλά γιατί είχε αρχίσει την δική της μάχη με τον καρκίνο του μαστού και έπρεπε να περάσει και από το δύσκολο στάδιο της χημειοθεραπείας καθηλώνοντας την στο σπίτι.

Συγκεκριμένα η Μαρία δημοσιεύει την επιστολή στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook γράφοντας:

«Ένα χρόνο πριν άρχισε ο Γολγοθάς μου, ένα χρόνο πριν άρχισα την μάχη μου ενάντια στον καρκίνο στον μαστό.. 

Βήμα-βήμα, αργά, σταθερά , μαζεύοντας όλη την δύναμη που είχα για να αντιμετωπίσω αυτό το τέρας που είχα πάνω μου.. 

Δίπλα μου ο άντρας μου, τα παιδιά μου, όλη οικογένεια μου , οι φίλοι μου.. 

Και ακόμα κάποιοι συνάδελφοι και ο εργοδότης μου με στήριζαν στο δικό τους κομμάτι.. 

8 κύκλους χημειοθεραπείας , τρία συνεχόμενα χειρουργεία, και τέλος ακτινοθεραπείες.. 

Κατά την διάρκεια της θεραπείας μου όλοι μου έλεγαν να επισκεφθώ ψυχολόγο για να μπόρες να αντιμετωπίζω την όλη κατάσταση μου για να μην με ρίξει ψυχολογικά..

 Είχα όμως δίπλα μου ανθρώπους που με στήριζαν και μου έδινα δύναμη και δεν χρειάστηκε.. 

Ένα χρόνο μετά.. 

Έφθασε η στιγμή να επιστρέψω στην εργασία μου.. 

Επιτέλους κατάφερα να μπω στους παλιούς ρυθμούς.

1η Φεβρουάριου επέστρεψα στην δουλειά μου και το πρωί μπαίνοντας στο εργασιακό μου χώρο έβαλα τον σταυρό μου και είπα σε ευχαριστώ Θεέ μου που με αξίωσες να αρχινώ από εκεί που έμεινα και είμαι καλά. 

Οι συνάδελφοι μου με αγκάλιασαν και με υποδέχθηκαν με χαρά που ήμουν πάλι ανάμεσά τους γερή.. 

Μέχρι το βράδυ μου ανακοινώνεται από τον εργοδότη μου ότι δεν με θέλει να εργάζομαι στην εταιρεία του γιατί με τα νέα μου δεδομένα δεν θα μπορέσω να αντεπεξέλθω ... 

Παρέλαβα την πιο κάτω επιστολή στις 4 Φεβρουαρίου - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ!! .. 

Την Δευτέρα θα επισκεφθώ τον ψυχολόγο μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου