Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Συγκλονίζει η ιστορία της Ραφαέλλας, που τα κατάφερε - Νίκησε τον καρκίνο!


Η νεαρή «αγωνίστρια» από την Πάφο, με τη συγκλονιστική μαρτυρία της, σκορπάει χαμόγελα αισιοδοξίας και δίνει δύναμη και κουράγιο σε όσους βιώνουν αυτήν τη δύσκολη αλλά όχι ανίκητη κατάσταση.

Τα λόγια είναι περιττά, μπροστά στο σθένος και το μεγαλείο ψυχής της Ραφαέλλας. Διαβάστε τι γράφει η ίδια:

«Δεν θέλω να ξεχάσω...Όσο ζω θα έχω στο μυαλό μου εκείνα τα χρόνια που ο καρκίνος κατασκήνωσε στο κορμάκι μου και μου στέρησε την παιδική μου ξεγνοιασιά. Δεν θέλω να τα ξεχάσω, όχι γιατί είμαι καταθλιπτική ή μίζερη αλλά το αντίθετο - για να μου θυμίζουν πόσο δυνατή είμαι. Γιατί όσο ο καρκίνος με κτυπούσε αλύπητα, εγώ μάθαινα ότι οι δυσκολίες μας δυναμώνουν. Όσο οξύμωρο κι αν ακούγεται… Τα σημάδια που έχει αφήσει ο καρκίνος στο σώμα και στη ψυχή μου είναι η απόδειξη ότι πέρασα κι εγώ την εμπειρία της ζωής. Τα αγαπώ τα σημάδια μου γιατί είναι τα τρόπαια μου.

Κι αν κοιτάξεις όλα τα καρκινοπαθή παιδιά έχουν το ίδιο χαρακτηριστικό χαμόγελο … Γι’ αυτό μην τα λυπάστε αλλά να τα θαυμάζετε. Διότι κάθε μέρα που ξημερώνει την κερδίζουν με το σπαθί τους, τίποτε δε τους χαρίζεται…

Η 15η Φεβρουαρίου είναι αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά που τα έβαλαν με τον καρκίνο… Για όσα έφυγαν πρόωρα από τούτη τη ζωή, σε όσα πάλεψαν και τα κατάφεραν και σε όσα βιώνουν τώρα το δικό τους Γολγοθά με την ελπίδα να βγουν νικητές. Καλή δύναμη»


Σήμερα η πρώην καρκινοπαθής, πέρα από πανέμορφη, είναι μια πετυχημένη φαρμακοποιός και δίνει κουράγιο σε άλλους παθόντες. Εμείς έχουμε να της πούμε μόνο ένα «ευχαριστώ» που κατάφερε και μας έφτιαξε τη μέρα και μας έδωσε δύναμη να αντιμετωπίσουμε τον καρκίνο έτσι ακριβώς όπως πρέπει.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου