Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

190 μέρες χημειοθεραπείας…


Συμπληρώθηκαν 190 μέρες χημειοθεραπείας, 
μισός χρόνος μάχη με τον καρκίνο!

Μισός  χρόνος μάχη με τον καρκίνο, αγώνας για τη ζωή, μοναχικός δικός σου, να παλεύεις με τον δράκο και εγώ να μην έχω να σου δώσω ούτε ένα μαγικό φίλτρο για να τον νικήσεις.

Δεν τον διάλεξες, σε διάλεξε αυτός, για άλλη μια φορά και ήρθε πάλι δυνατός, περίπλοκος, διαφορετικός, για τρίτη φορά να ξανά δοκιμάσει τις αντοχές σου και τη θέληση σου για ζωή. Και εγώ το μόνο που έχω να σου δώσω, είναι μια υπόσχεση, πως θα γεράσουμε μαζί!

190 μέρες χημειοθεραπείας, αλλά και 191 μέρες κοινής ζωής, για να σε ζω στα καλύτερα και τα χειρότερα σου, λες και πρέπει τώρα να αποδείξουμε πως μας αξίζει να είμαστε μαζί. 190 μέρες δοκιμάζουν τη σχέση μας και εγώ το μόνο που έχω να σου δώσω, είναι αυτή τη μια μέρα της κοινής μας ζωής χωρίς χημειοθεραπεία, τότε που σου υποσχέθηκα πως θα σ´αγαπώ για πάντα!

Μισός χρόνος χημειοθεραπείας και εδώ και καιρό τα φάρμακα σε κούρασαν, δεν θέλεις να τα παίρνεις άλλο. Ακόμα και οι φλέβες σου αρνούνται να δώσουν δρόμο και διαδρομές στην «οξυπλατίνα», το βλέμμα σου έχει αλλάξει, τα νεύρα σου έχουν σπάσει και τα πόδια σου διαμαρτύρονται, αλλά εσύ αντιστέκεσαι ακόμα σθεναρά. Και εγώ το μόνο που έχω να πω είναι, πως είναι σύμμαχοι και όπλα σου αυτά τα δηλητήρια, για να νικήσεις το δράκο.

190 μέρες χημειοθεραπείας, με μια Άνοιξη που πέρασε χωρίς μυρωδιές, ένα Καλοκαίρι που μας το κλέψε ο δράκος και ένα Φθινόπωρο που ξεκίνησε χωρίς να ξέρουμε τι όπλα θα χρησιμοποιήσεις στη μάχη σου. Και εγώ, απλά θεατής στο αγώνα σου.

Μισός χρόνος χημειοθεραπείας και εσύ  χτίζεις κάθε μέρα τοίχο γύρω από όσους σ’ αγαπάνε και αγαπάς, για να μην σε βλέπουν να πονάς, για να μην σε βλέπουν να κλαις και να λιγοψυχάς. Δεν επιτρέπεις σε κανέναν, ούτε καν στον ίδιο σου τον εαυτό να σε προσφωνεί  «ασθενή», δεν συμπεριφέρεσαι σαν κάποιος που νοσεί. Και εγώ να μην μπορώ να δώσω λίγη από τη φροντίδα μου.

190 μέρες χημειοθεραπείας και 191 νύχτες αϋπνίας. Να ξενυχτάς και να απομακρύνεσαι από την αγκαλιά μου, για να μη μου χαλάσεις τα όνειρα, που όμως, έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να κάνω χωρίς εσένα. Εσύ να μην μπορείς να κοιμηθείς και εγώ να μην έχω ένα μαγικό νανούρισμα για να σου πω!

Μισός χρόνος χημειοθεραπείας και εσύ  δεν ξέχασες ούτε μια μέρα  να μου φέρεις λουλούδια!

190 μέρες χημειοθεραπείας και προσπαθείς να δώσεις αισιοδοξία στους ανθρώπους, δύναμη για να αγωνιστούν και ελπίδα για να ζήσουν. 190 μέρες φωνάζεις «Αν θες να ζήσεις Πολέμα» !

Κρυσταλλίδου Πίστη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου