Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Νίκησα τον καρκίνο και ζω το όνειρο της ΕΥΧΗΣ μου!



Γεια σας, ονομάζομαι Λάζαρης Άγγελος και είμαι ένα ακόμα παιδί που νίκησε τον καρκίνο όταν του χτύπησε τον πόρτα στην ηλικία των δώδεκα ετών. Είμαι ενεργός εθελοντής στο Make a Wish (Κάνε μια ευχή Ελλάδος) που εκπληρώνει ευχές σε παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες από 3 έως 18 ετών.

Η δική μου ευχή εκπληρώθηκε το 2010 αφού η ευχή μου ήταν να γίνω συγκυβερνήτης σε ένα Boeing 747.

Εν τέλει, έφτασα μέχρι το εργοστάσιο της Boeing στο Seattle της Αμερικής.
Τώρα σαν εθελοντής του οργανισμού και παιδί ευχής, προτρέπω τα παιδιά να ζήσουν αυτή τη μαγεία της ευχής αφού το Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος προσφέρει αυτό που λέω θεραπεία μέσα στη θεραπεία.

Εγώ, αλλά και πρωτίστως ο οργανισμός θέλουμε να μοιράσουμε τη δύναμη μιας ευχής. Έχω γράψει ένα γράμμα προς τους γονείς, το οποίο μοιράζεται στα παιδοογκολικά νοσοκομεία της χώρας. Παρακαλώ διαβάστε το γράμμα μου γιατί κάποια βιώματα αξίζει να τα μοιράζεσαι με ανθρώπους που μπορούν να σε καταλάβουν…



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΧΗ…

                    Σεπτ.2016

Αξιότιμε γονέα,

Δεν με γνωρίζεις αλλά μας συνδέει ο ίδιος αγώνας, ο σκληρότερος και πιο άδικος που μπορεί να δώσει ένα… παιδί. Ένας αγώνας που κανείς μας δεν περίμενε ότι θα χρειαστεί να δώσει.

Διαγνώστηκα με όγκο εγκεφάλου μέσα σε μία μέρα, πριν 7 χρόνια. Ήταν μία ακόμη όμορφη παιδική μέρα που ένα δωδεκάχρονο παιδί, με όρεξη για παιχνίδι και όνειρα για το μέλλον του, απολάμβανε ανέμελο. Και, ξαφνικά, όλα σταμάτησαν. Το μυαλό άδειασε… και κόλλησε στο παρόν. Στην αρχή… ελπίδα ότι έχει γίνει λάθος, στη συνέχεια μούδιασμα, πιο μετά λέξεις κι εμπειρίες σκληρές: χειρουργείο, χημειοθεραπεία, ακτινοβολίες… Ό,τι χρειαστεί για να έρθει πιο κοντά το μέλλον, η ελπίδα για τη νίκη.

Η δική μου περίπτωση ήταν από τις «δύσκολες». Ένιωθα το φάρμακο να κυλάει μέσα μου χωρίς αποτέλεσμα. Η χαρά, η δύναμη και η ελπίδα μου εξασθένησαν. Όμως το όνειρο μου να γίνω συγκυβερνήτης σε αεροπλάνο δεν έσβησε ούτε τότε. Και το γεγονός ότι ήταν τόσο απίθανο να συμβεί, εκείνους τους μήνες με πονούσε ακόμη περισσότερο.

Όμως, τελικά… αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις. Και το έκανα αλλά όχι μόνος μου. Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) ήρθε και εκπλήρωσε την πιο βαθιά επιθυμία μου την πιο κατάλληλη στιγμή, με τον πιο απίθανο και πρωτότυπο τρόπο! Πέταξα, ναι! ‘Έγινα πιλότος. Το παιδί που έκρυβα μέσα μου κι είχε χαθεί, ξαναβγήκε στην επιφάνεια γεμάτο όρεξη για ζωή, γεμάτο από τη χαρά, τη δύναμη και την ελπίδα που είχε χάσει. Δεν ήταν μόνον η εκπλήρωση του ονείρου μου, αλλά όλες οι εκπλήξεις που μου ετοιμάσανε, η διακριτικότητά τους, η καλή επικοινωνία με τους γονείς μου και ο σεβασμός όλων όσων τους είχαμε εμπιστευθεί. Το Κάνε-Μια-Ευχή δεν είναι δώρο, είναι μία εμπειρία ζωής!

  
Σήμερα είμαι δεκαεννέα χρονών και ενεργός εθελοντής του Οργανισμού με σκοπό να συνεχίσω αυτό το όραμα. Αυτό που κατανόησα μέσα από την εμπειρία μου είναι η Δύναμη της Ευχής. Η εκπλήρωση της πιο βαθιάς επιθυμίας, είναι αυτό που λέω εγώ, «θεραπεία μέσα στη θεραπεία». Η προσδοκία του παιδιού για την εκπλήρωση της Ευχής του, είναι μια  υπόσχεση ζωής ότι θα γίνει καλά. Μέσα στο μαύρο τούνελ της ατυχίας υπάρχει η διέξοδος του αδύνατου που γίνεται δυνατό.

Κάποια πράγματα στη ζωή δεν τα ξεπερνάμε, απλώς τα προσπερνάμε. Κάνοντας ένα βήμα πίσω, κοιτάς από το παράθυρο της ζωής τι βρίσκεται μπροστά σου. Και κάποια στιγμή, όταν ο καρκίνος θα ανήκει στο παρελθόν, η μαγεία της ευχής θα συνεχίζει να φέγγει μέσα σου.

Ένας νικητής, εθελοντής,
παιδί ευχής,

Λάζαρης Άγγελος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου