Βιντεοπαιχνίδια ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά με καρκίνο
μπορούν σε μεγάλο βαθμό να βελτιώσουν τη συμμόρφωση τους στη θεραπευτική αγωγή,
τις γνώσεις τους σχετικά με την πάθηση, καθώς και στην αυτοδιαχείρισή της, σύμφωνα
με μια μελέτη που δημοσιεύεται στο
επιστημονικό έντυπο Pediatrics.
Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ και τον
αναπληρωτή καθηγητή Ψυχολογίας και Νευροεπιστήμης Brian Knutson, ο μη
κερδοσκοπικός οργανισμός HopeLab πραγματοποίησε
μια έρευνα προκειμένου να μετρήσει τη νευρωνική δραστηριότητα των ατόμων που
έπαιξαν ένα δωρεάν βιντεοπαιχνίδι που αναπτύχθηκε από τον τελευταίο.
Το παιχνίδι αυτό ονομάζεται Re-Mission 2, το οποίο στα πλαίσια της
ανάπτυξής του δοκιμάστηκε από 120 νέους ασθενείς με καρκίνο, σύμφωνα με το NBC
News. Οι παίκτες του καλούνται να αντιμετωπίσουν τον καρκίνο ως εχθρό, για
τον οποίο ενημερώνονται μέσω διαφόρων στοιχείων σχετικά με το τι ακριβώς είναι
και το πως λειτουργεί μέσα στο σώμα. Ως αποτέλεσμα, οι ασθενείς μαθαίνουν για
την πάθησή τους σε συντομότερο χρονικό διάστημα και τηρούν πιο αυστηρά τη
θεραπεία τους.
“Όλα
αυτά είναι συμπληρωματικές θεραπείες”, δήλωσε ο δρ. Katz στο NBC News. “Κανείς
δεν πρόκειται να επικεντρωθεί μόνο σε αυτό εκείνη τη συγκεκριμένη περίοδο. Τα
παιχνίδια αυτά δεν να προορίζονται για να αποτελέσουν μια ουσιαστική ή
συμβατική ιατρική προσέγγιση, αλλά για να βοηθήσει στη δημιουργία του
περιβάλλοντος που θα συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα της ιατρικής περίθαλψης”.
“Το να
σου προσφέρεται κάτι τέτοιο, δείχνει ότι κάποιος νοιάζεται”,
τόνισε ο Jose Guevara, ένας 16χρονος με λευχαιμία που συμμετείχε στις δοκιμές
του παιχνιδιού.
Στο παρακάτω βίντεο η παρουσίαση του Re-Mission 2.
Πηγή: http://www.pmjournal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου